قشم فانی2

قشم فانی2
ارائه تمامی نیازمندیهای شما 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اچار فرانسه گیاهدان و آدرس qeshmfunny2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





love-knot.blogfa.com

من تو را به کسي هديه مي دهم که از من عاشق تر باشد و از من براي تو مهربان تر.من تو را به کسي هديه مي دهم که صداي تو را از دور، در خشم، در مهرباني،در دلتنگي، در خستگي، در هزار همهمه ي دنيا، يکه و تنها بشناسد.

من تو را به کسي هديه مي دهم که راز معصوميت گل مريم و تمام سخاوت هاي عاشقانه اين دل معصوم دريايي را بداند؛ و ترنم دلپذير هر آهنگ، هر نجواي کوچک، برايش يک خاطره باشد.او بايد از نگاه سبز تو تشخيص بدهد که امروز هواي دلت آفتابي است؛ يا آن دلي که من برايش مي ميرم، سرد و باراني است.اي بهانه ي زنده بودنم؛ من تو را به کسي هديه مي دهم که قلبش بعد

از هزار بار ديدن تو، باز هم به ديوانگي و بي پروايي اولين نگاه من بتپد.همان طور عاشق، همان طور مبهوت و مبهم.تو را با دنيايي حسرت به او خواهم بخشيد؛ولي آيا او از من عاشق تر و از من براي تو مهربان تر است؟ آيا او بيشتر ازمن براي تو گريسته است؟؟  نه... هرگز...هرگزولي، تو در عين ناباوري، او را برگزيدي...

يك بار ديگر بگذار بي ادعا اقرار كنم كه هر روز دلم برايت تنگ مي شود.روزهايي که تو را نمي بينم، به آرزوهاي خفته ام مي انديشم، به فاصله بين من و تو،...کاش بازهم می توانستم که بگویم عاشقانه دوستت دارم تا ابد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 آبان 1391برچسب: یاد گرفتم , شعر عاشقانه, ] [ 23:33 ] [ admin ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ قشم فانی2 خوش آمدید این وبلاگ سعی دارد ارائه تمامی نیازمندیهای شما رادرخود جای داده وبصورت رایگان دانلودنمایید ......عاشقی.عمومی.خبری.نیازمندیها.نرم افزار. شبکه با تشکر مدیر وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 76516
تعداد مطالب : 309
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

جزیره قشم
کپی برداری به هر نحوی ازاین سایت شرعا حرام بوده ومددیریت سایت هیج رضایتی ندارد قشم فانی2
  • معانی
  • جان سخت